top of page

Styled shoot 'Gorgeous Blue'

Bijgewerkt op: 18 feb. 2019

Op een zonnige vrijdag in oktober was het eindelijk zo ver: de langverwachte styled shoot tijdens het traject van Forever Yes Academy. We hadden echt enorm geluk met het weer: niet alleen droog, maar ook nog eens zonnig en helemaal niet koud. Dat kan in oktober wel eens heel anders zijn. Ik had naar deze gestylde fotoshoot enorm uitgekeken en toen ik aankwam werd ik echt blij! Het was boven mijn verwachting. De hele styling was zo mooi verzorgd, en een prachtige taart mét bladgoud, en allerlei 'sweets' op de tafel, die er stuk voor stuk prachtig uitzagen. De bloemdecoratie en het boeket waren heel kleurrijk en de grootte maakte indruk! De tafels (meerderen ja!) waren mooi gedekt. En dan het prieeltje: het paste perfect in het romantische plaatje en maakt het helemaal af. En het bruidspaar, Niels & Gaby die kortgeleden trouwden, maakte me ook erg gelukkig: wat zagen ze er geweldig uit!


Eline, van Forever Yes Academy, heeft haar ervaring en netwerk ingezet om voor de deelnemers van het traject een fantastische ervaring neer te zetten. Ik ben haar echt dankbaar voor alles wat ik in het traject heb geleerd en voor alle bijzondere ervaringen zoals deze. Het is het zo fijn dat ik deze mooie foto's nu met jullie te kan delen. Geniet ervan!

Dit is het hele team dat meegewerkt heeft aan deze fotoshoot:

Onderdeel van + organisatie: Forever Yes Academy Website - Facebook - Instagram Fotografie: Oliva Fotografie Modellen: Niels van Ginkel Facebook - Instagram & Gaby van Ginkel - Rijnders Facebook - Instagram  Styling + concept: Make my Day Styling Website - Facebook - Instagram Taart + gebak: Gebakkerij Website - Facebook Instagram  Bloemwerk: Blooming by Diana Website - Facebook - Instagram  Stationery: Kellygrafie Website - Facebook - Instagram + We are Golden Website - Facebook - Instagram  Visagie: Netanya Lüschen Website - Facebook - Instagram Haarstylist: Fashion Hairstylist Website - Facebook Instagram  Haarpinnen: Fashion Hair Accessories Website - Facebook - Instagram




bottom of page