top of page

Loveshoot Martijn & Judith

Bijgewerkt op: 3 nov. 2018

Het was een lange en warme zomer, maar zelfs in de herfst hebben we nog heel wat mooie dagen cadeau gekregen. Deze loveshoot was helemaal aan het eind van oktober. Het was al herfstig: de bladeren gekleurd en een tikkeltje fris. Maar de zon scheen, en dat was de dagen ervoor wel anders geweest. Martijn en Judith ken ik al een tijd en het was leuk om hen weer te zien! Het begon een beetje onwennig voor de camera, maar al snel wenden ze aan het idee. Voor mij was het ook de eerste keer zonder coach in de buurt. Soms een beetje zoeken en ontdekken, maar ook fijn om te merken dat ik genoeg geleerd heb om het zelf te kunnen inmiddels.

In een park bij mij in de buurt heb ik wat research gedaan naar mooie plekjes en daarbij vond ik ook deze unieke locatie. Echt tof hè!




bottom of page